Ş. HACIEFENDİOĞLU And D. FIRAT, "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi," International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019) , Kocaeli, Turkey, pp.389-396, 2019
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. 2019. Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi. International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019) , (Kocaeli, Turkey), 389-396.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & FIRAT, D., (2019). Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi . International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019) (pp.389-396). Kocaeli, Turkey
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And DUYGU FIRAT. "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi," International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Turkey, 2019
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And FIRAT, DUYGU. "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi." International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019) , Kocaeli, Turkey, pp.389-396, 2019
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. (2019) . "Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi." International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019) , Kocaeli, Turkey, pp.389-396.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={DUYGU FIRAT}, title={Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019)}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2019}, pages={389-396} }