N. Taşoğlu, "Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü," AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.3, no.6, pp.67-76, 2012
Taşoğlu, N. 2012. Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü. AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.3, no.6 , 67-76.
Taşoğlu, N., (2012). Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü. AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.3, no.6, 67-76.
Taşoğlu, NİHAL. "Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü," AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.3, no.6, 67-76, 2012
Taşoğlu, NİHAL. "Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü." AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.3, no.6, pp.67-76, 2012
Taşoğlu, N. (2012) . "Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü." AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.3, no.6, pp.67-76.
@article{article, author={NİHAL TAŞOĞLU}, title={Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü}, journal={AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology}, year=2012, pages={67-76} }