S. POLAT, "Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education," Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences , pp.154, 2009
POLAT, S. 2009. Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education. Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences , 154.
POLAT, S., (2009). Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education. Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences , 154.
POLAT, SONER. "Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education," Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences , 154, 2009
POLAT, SONER. "Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education." Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences , pp.154, 2009
POLAT, S. (2009) . "Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education." Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences , p.154.
@article{article, author={SONER POLAT}, title={Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education}, journal={Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences}, year=2009, pages={154} }