S. Baydar Et Al. , "10-11 Yaş Grubuna Uygulanan Step ve Halk Oyunları Aktivitelerinin Çocukların Sosyal Gelişimine Etkisi," The Journal of Academic Social Science , vol.6, pp.579-588, 2018
Baydar, S. Et Al. 2018. 10-11 Yaş Grubuna Uygulanan Step ve Halk Oyunları Aktivitelerinin Çocukların Sosyal Gelişimine Etkisi. The Journal of Academic Social Science , vol.6 , 579-588.
Baydar, S., Bayazıt, B., Tuncil, O. S., Dolu, U., & Uçar, S., (2018). 10-11 Yaş Grubuna Uygulanan Step ve Halk Oyunları Aktivitelerinin Çocukların Sosyal Gelişimine Etkisi. The Journal of Academic Social Science , vol.6, 579-588.
Baydar, Seda Et Al. "10-11 Yaş Grubuna Uygulanan Step ve Halk Oyunları Aktivitelerinin Çocukların Sosyal Gelişimine Etkisi," The Journal of Academic Social Science , vol.6, 579-588, 2018
Baydar, Seda Et Al. "10-11 Yaş Grubuna Uygulanan Step ve Halk Oyunları Aktivitelerinin Çocukların Sosyal Gelişimine Etkisi." The Journal of Academic Social Science , vol.6, pp.579-588, 2018
Baydar, S. Et Al. (2018) . "10-11 Yaş Grubuna Uygulanan Step ve Halk Oyunları Aktivitelerinin Çocukların Sosyal Gelişimine Etkisi." The Journal of Academic Social Science , vol.6, pp.579-588.
@article{article, author={Seda Baydar Et Al. }, title={10-11 Yaş Grubuna Uygulanan Step ve Halk Oyunları Aktivitelerinin Çocukların Sosyal Gelişimine Etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science}, year=2018, pages={579-588} }