E. AVCI And B. BİLGİLİ, "Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi," Turizm ve Rekreasyon , vol.2, no.1, pp.83-92, 2020
AVCI, E. And BİLGİLİ, B. 2020. Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi. Turizm ve Rekreasyon , vol.2, no.1 , 83-92.
AVCI, E., & BİLGİLİ, B., (2020). Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi. Turizm ve Rekreasyon , vol.2, no.1, 83-92.
AVCI, EBRU, And BİLSEN BİLGİLİ. "Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi," Turizm ve Rekreasyon , vol.2, no.1, 83-92, 2020
AVCI, EBRU And BİLGİLİ, BİLSEN. "Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi." Turizm ve Rekreasyon , vol.2, no.1, pp.83-92, 2020
AVCI, E. And BİLGİLİ, B. (2020) . "Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi." Turizm ve Rekreasyon , vol.2, no.1, pp.83-92.
@article{article, author={EBRU AVCI And author={BİLSEN BİLGİLİ}, title={Sosyal Medya Fenomen Özelliklerinin Takipçilerin Destinasyonu Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={Turizm ve Rekreasyon}, year=2020, pages={83-92} }