Ü. ALNIAÇIK Et Al. , "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi , vol.9, pp.83-91, 2011
ALNIAÇIK, Ü. Et Al. 2011. Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi , vol.9 , 83-91.
ALNIAÇIK, Ü., DEVELİ, E. İ., ALNIAÇIK, E., & ALNIAÇIK, E., (2011). Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi , vol.9, 83-91.
ALNIAÇIK, ÜMİT Et Al. "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi , vol.9, 83-91, 2011
ALNIAÇIK, ÜMİT Et Al. "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi , vol.9, pp.83-91, 2011
ALNIAÇIK, Ü. Et Al. (2011) . "Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi , vol.9, pp.83-91.
@article{article, author={ÜMİT ALNIAÇIK Et Al. }, title={Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Marka Değeri ve Marka Tercihini Nasıl Etkilemektedir}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Öneri Dergisi}, year=2011, pages={83-91} }