M. B. SAĞLAM And B. BİLGİLİ, "Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi," 2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism , vol.1, Sakarya, Turkey, pp.597-612, 2021
SAĞLAM, M. B. And BİLGİLİ, B. 2021. Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi. 2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism , (Sakarya, Turkey), 597-612.
SAĞLAM, M. B., & BİLGİLİ, B., (2021). Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi . 2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism (pp.597-612). Sakarya, Turkey
SAĞLAM, MÜZEYYEN, And BİLSEN BİLGİLİ. "Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi," 2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism, Sakarya, Turkey, 2021
SAĞLAM, MÜZEYYEN B. And BİLGİLİ, BİLSEN. "Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi." 2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism , Sakarya, Turkey, pp.597-612, 2021
SAĞLAM, M. B. And BİLGİLİ, B. (2021) . "Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi." 2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism , Sakarya, Turkey, pp.597-612.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MÜZEYYEN BÜŞRA SAĞLAM And author={BİLSEN BİLGİLİ}, title={Helal Turizm Ürün Marka Bilinirliğinin Ürün Marka İmajı Üzerindeki Etkisi}, congress name={2nd International Congress of New Generations and New Trends in Tourism}, city={Sakarya}, country={Turkey}, year={2021}, pages={597-612} }