E. TORUN, "TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, pp.955, 2017
TORUN, E. 2017. TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16 , 955.
TORUN, E., (2017). TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, 955.
TORUN, EHLİNAZ. "TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, 955, 2017
TORUN, EHLİNAZ T. . "TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, pp.955, 2017
TORUN, E. (2017) . "TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, p.955.
@article{article, author={EHLİNAZ TORUN KAYABAŞI}, title={TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYANIN YERİ VE ÖNEMİ}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={955} }