Ü. ALNIAÇIK, "Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.48-79, 2009
ALNIAÇIK, Ü. 2009. Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 48-79.
ALNIAÇIK, Ü., (2009). Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 48-79.
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 48-79, 2009
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.48-79, 2009
ALNIAÇIK, Ü. (2009) . "Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.48-79.
@article{article, author={ÜMİT ALNIAÇIK}, title={Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={48-79} }