S. BAYRAKTAR And H. BÜTÜN BAYRAM, "Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi," II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi , 2018
BAYRAKTAR, S. And BÜTÜN BAYRAM, H. 2018. Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi. II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi .
BAYRAKTAR, S., & BÜTÜN BAYRAM, H., (2018). Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi . II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi
BAYRAKTAR, SÜHEYLA, And HALE BÜTÜN BAYRAM. "Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi," II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi, 2018
BAYRAKTAR, SÜHEYLA And BÜTÜN BAYRAM, HALE B. . "Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi." II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi , 2018
BAYRAKTAR, S. And BÜTÜN BAYRAM, H. (2018) . "Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi." II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={SÜHEYLA BAYRAKTAR And author={HALE BÜTÜN BAYRAM}, title={Bireylerin Moda Ürünlerini Satın Alma Tercihlerine Sosyal Medya Etkisi}, congress name={II. Uluslararası Multidisiplinler Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}