S. OF And İ. KILIÇASLAN, "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ," İMASCON-ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , pp.591-597, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. 2019. KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ. İMASCON-ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , 591-597.
OF, S., & KILIÇASLAN, İ., (2019). KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ . İMASCON-ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (pp.591-597).
OF, SEMRA, And İSMAİL KILIÇASLAN. "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ," İMASCON-ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019
OF, SEMRA And KILIÇASLAN, İSMAİL. "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ." İMASCON-ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , pp.591-597, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. (2019) . "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ." İMASCON-ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , pp.591-597.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEMRA OF And author={İSMAİL KILIÇASLAN}, title={KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ}, congress name={İMASCON-ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2019}, pages={591-597} }