D. FIRAT And Ş. HACIEFENDİOĞLU, "Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , Kocaeli, Turkey, pp.200-205, 2022
FIRAT, D. And HACIEFENDİOĞLU, Ş. 2022. Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma. International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , (Kocaeli, Turkey), 200-205.
FIRAT, D., & HACIEFENDİOĞLU, Ş., (2022). Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma . International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) (pp.200-205). Kocaeli, Turkey
FIRAT, DUYGU, And ŞENOL HACIEFENDİOĞLU. "Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Turkey, 2022
FIRAT, DUYGU And HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL. "Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , Kocaeli, Turkey, pp.200-205, 2022
FIRAT, D. And HACIEFENDİOĞLU, Ş. (2022) . "Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , Kocaeli, Turkey, pp.200-205.
@conferencepaper{conferencepaper, author={DUYGU FIRAT And author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU}, title={Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring)}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2022}, pages={200-205} }