A. Azizağaoğlu, "Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.15, no.1, pp.276-288, 2019
Azizağaoğlu, A. 2019. Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.15, no.1 , 276-288.
Azizağaoğlu, A., (2019). Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.15, no.1, 276-288.
Azizağaoğlu, ARZU. "Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.15, no.1, 276-288, 2019
Azizağaoğlu, ARZU. "Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.15, no.1, pp.276-288, 2019
Azizağaoğlu, A. (2019) . "Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.15, no.1, pp.276-288.
@article{article, author={ARZU AZİZAĞAOĞLU}, title={Girişimci Pazarlama: Pazarlamaya Proaktif ve İnovatif Bir Yaklaşım}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2019, pages={276-288} }