S. Uca And E. G. Ersoy, "Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.23, no.2, pp.173-186, 2012
Uca, S. And Ersoy, E. G. 2012. Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.23, no.2 , 173-186.
Uca, S., & Ersoy, E. G., (2012). Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.23, no.2, 173-186.
Uca, SELDA, And Esma Görkem Ersoy. "Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.23, no.2, 173-186, 2012
Uca, SELDA And Ersoy, Esma G. . "Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.23, no.2, pp.173-186, 2012
Uca, S. And Ersoy, E. G. (2012) . "Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.23, no.2, pp.173-186.
@article{article, author={SELDA UCA And author={Esma Görkem Ersoy}, title={Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={173-186} }