S. Uca And D. Tüzünkan, "Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, pp.278-290, 2020
Uca, S. And Tüzünkan, D. 2020. Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1 , 278-290.
Uca, S., & Tüzünkan, D., (2020). Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, 278-290.
Uca, SELDA, And Demet Tüzünkan. "Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, 278-290, 2020
Uca, SELDA And Tüzünkan, Demet. "Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, pp.278-290, 2020
Uca, S. And Tüzünkan, D. (2020) . "Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.1, pp.278-290.
@article{article, author={SELDA UCA And author={Demet Tüzünkan}, title={Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2020, pages={278-290} }