K. BAYNAL And S. BORAN, "Rekabette Marka Oluşturma Markalaşma Kalite ile İlişkisi ve Türkiye Açısından Önemi," Marka, Kalite ve teknoloji Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.83-89, 2007
BAYNAL, K. And BORAN, S. 2007. Rekabette Marka Oluşturma Markalaşma Kalite ile İlişkisi ve Türkiye Açısından Önemi. Marka, Kalite ve teknoloji Yönetimi Sempozyumu , (Gaziantep, Turkey), 83-89.
BAYNAL, K., & BORAN, S., (2007). Rekabette Marka Oluşturma Markalaşma Kalite ile İlişkisi ve Türkiye Açısından Önemi . Marka, Kalite ve teknoloji Yönetimi Sempozyumu (pp.83-89). Gaziantep, Turkey
BAYNAL, KASIM, And SEMRA BORAN. "Rekabette Marka Oluşturma Markalaşma Kalite ile İlişkisi ve Türkiye Açısından Önemi," Marka, Kalite ve teknoloji Yönetimi Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 2007
BAYNAL, KASIM And BORAN, SEMRA. "Rekabette Marka Oluşturma Markalaşma Kalite ile İlişkisi ve Türkiye Açısından Önemi." Marka, Kalite ve teknoloji Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.83-89, 2007
BAYNAL, K. And BORAN, S. (2007) . "Rekabette Marka Oluşturma Markalaşma Kalite ile İlişkisi ve Türkiye Açısından Önemi." Marka, Kalite ve teknoloji Yönetimi Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.83-89.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KASIM BAYNAL And author={SEMRA BORAN}, title={Rekabette Marka Oluşturma Markalaşma Kalite ile İlişkisi ve Türkiye Açısından Önemi}, congress name={Marka, Kalite ve teknoloji Yönetimi Sempozyumu}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2007}, pages={83-89} }