Ç. KARABIÇAK And P. YILDIZ KUMRU, "Bankacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Değerlendirme Kriterlerinin Belirlenmesi," 23. YA/EM Ulusal Kongresi , İstanbul, Turkey, 2002
KARABIÇAK, Ç. And YILDIZ KUMRU, P. 2002. Bankacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Değerlendirme Kriterlerinin Belirlenmesi. 23. YA/EM Ulusal Kongresi , (İstanbul, Turkey).
KARABIÇAK, Ç., & YILDIZ KUMRU, P., (2002). Bankacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Değerlendirme Kriterlerinin Belirlenmesi . 23. YA/EM Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey
KARABIÇAK, ÇAĞIN, And PINAR YILDIZ KUMRU. "Bankacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Değerlendirme Kriterlerinin Belirlenmesi," 23. YA/EM Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey, 2002
KARABIÇAK, ÇAĞIN And YILDIZ KUMRU, PINAR Y. . "Bankacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Değerlendirme Kriterlerinin Belirlenmesi." 23. YA/EM Ulusal Kongresi , İstanbul, Turkey, 2002
KARABIÇAK, Ç. And YILDIZ KUMRU, P. (2002) . "Bankacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Değerlendirme Kriterlerinin Belirlenmesi." 23. YA/EM Ulusal Kongresi , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇAĞIN KARABIÇAK And author={PINAR YILDIZ KUMRU}, title={Bankacılık Sektöründe İç Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Değerlendirme Kriterlerinin Belirlenmesi}, congress name={23. YA/EM Ulusal Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2002}}