F. KOÇ Et Al. , "Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.63-76, 2015
KOÇ, F. Et Al. 2015. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 63-76.
KOÇ, F., ÖZBEK, V., & ALNIAÇIK, Ü., (2015). Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.63-76). Eskişehir, Turkey
KOÇ, FATİH, VOLKAN ÖZBEK, And ÜMİT ALNIAÇIK. "Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015
KOÇ, FATİH Et Al. "Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.63-76, 2015
KOÇ, F. ÖZBEK, V. And ALNIAÇIK, Ü. (2015) . "Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.63-76.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KOÇ Et Al. }, title={Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={63-76} }