Ş. HACIEFENDİOĞLU And D. FIRAT, "Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , Kocaeli, Turkey, pp.206-212, 2022
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. 2022. Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi. International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , (Kocaeli, Turkey), 206-212.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & FIRAT, D., (2022). Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi . International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) (pp.206-212). Kocaeli, Turkey
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And DUYGU FIRAT. "Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi," International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Turkey, 2022
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And FIRAT, DUYGU. "Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , Kocaeli, Turkey, pp.206-212, 2022
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. (2022) . "Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi." International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) , Kocaeli, Turkey, pp.206-212.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={DUYGU FIRAT}, title={Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi}, congress name={International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring)}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2022}, pages={206-212} }