Ö. Alyakut, "KÜLTÜREL ÜRÜNLERDE COĞRAFİ İŞARETLEME KONUSUNUN MEDYAYA YANSIMASI," Journal of International Social Research , vol.9, pp.675-686, 2016
Alyakut, Ö. 2016. KÜLTÜREL ÜRÜNLERDE COĞRAFİ İŞARETLEME KONUSUNUN MEDYAYA YANSIMASI. Journal of International Social Research , vol.9 , 675-686.
Alyakut, Ö., (2016). KÜLTÜREL ÜRÜNLERDE COĞRAFİ İŞARETLEME KONUSUNUN MEDYAYA YANSIMASI. Journal of International Social Research , vol.9, 675-686.
Alyakut, ÖMÜR. "KÜLTÜREL ÜRÜNLERDE COĞRAFİ İŞARETLEME KONUSUNUN MEDYAYA YANSIMASI," Journal of International Social Research , vol.9, 675-686, 2016
Alyakut, ÖMÜR. "KÜLTÜREL ÜRÜNLERDE COĞRAFİ İŞARETLEME KONUSUNUN MEDYAYA YANSIMASI." Journal of International Social Research , vol.9, pp.675-686, 2016
Alyakut, Ö. (2016) . "KÜLTÜREL ÜRÜNLERDE COĞRAFİ İŞARETLEME KONUSUNUN MEDYAYA YANSIMASI." Journal of International Social Research , vol.9, pp.675-686.
@article{article, author={ÖMÜR ALYAKUT}, title={KÜLTÜREL ÜRÜNLERDE COĞRAFİ İŞARETLEME KONUSUNUN MEDYAYA YANSIMASI}, journal={Journal of International Social Research}, year=2016, pages={675-686} }