T. ÇELİK Et Al. , "Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, pp.115-122, 2015
ÇELİK, T. Et Al. 2015. Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2 , 115-122.
ÇELİK, T., DEMİRGÜNEŞ, S., & FİDAN, D., (2015). Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, 115-122.
ÇELİK, TUĞBA, SERCAN DEMİRGÜNEŞ, And DİLEK FİDAN. "Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, 115-122, 2015
ÇELİK, TUĞBA Et Al. "Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, pp.115-122, 2015
ÇELİK, T. DEMİRGÜNEŞ, S. And FİDAN, D. (2015) . "Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , vol.2, pp.115-122.
@article{article, author={TUĞBA ÇELİK Et Al. }, title={Okur Dostu Metin Olma Özelliği ile Okuduğunu Anlama Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION}, year=2015, pages={115-122} }