Ş. HACIEFENDİOĞLU And F. B. CANDAN, "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)," 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.244-253, 2009
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And CANDAN, F. B. 2009. Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma). 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , (Yozgat, Turkey), 244-253.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & CANDAN, F. B., (2009). Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma) . 14.Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.244-253). Yozgat, Turkey
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And FAZİLET BURCU ÇAM. "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)," 14.Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 2009
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And CANDAN, FAZİLET B. . "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)." 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.244-253, 2009
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And CANDAN, F. B. (2009) . "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)." 14.Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.244-253.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={FAZİLET BURCU ÇAM}, title={Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)}, congress name={14.Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Yozgat}, country={Turkey}, year={2009}, pages={244-253} }