Z. CESUR And S. MEMİŞ, "İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.144-153, 2021
CESUR, Z. And MEMİŞ, S. 2021. İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7 , 144-153.
CESUR, Z., & MEMİŞ, S., (2021). İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, 144-153.
CESUR, ZAFER, And SALİH MEMİŞ. "İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, 144-153, 2021
CESUR, ZAFER And MEMİŞ, SALİH. "İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.144-153, 2021
CESUR, Z. And MEMİŞ, S. (2021) . "İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.144-153.
@article{article, author={ZAFER CESUR And author={SALİH MEMİŞ}, title={İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü}, journal={Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences}, year=2021, pages={144-153} }