Ş. HACIEFENDİOĞLU And F. B. CANDAN, "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma," 14. UlusalPazarlama Kongresi , Turkey, 2009
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And CANDAN, F. B. 2009. Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma. 14. UlusalPazarlama Kongresi , (Turkey).
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & CANDAN, F. B., (2009). Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma . 14. UlusalPazarlama Kongresi, Turkey
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And FAZİLET BURCU ÇAM. "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma," 14. UlusalPazarlama Kongresi, Turkey, 2009
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And CANDAN, FAZİLET B. . "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma." 14. UlusalPazarlama Kongresi , Turkey, 2009
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And CANDAN, F. B. (2009) . "Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma." 14. UlusalPazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={FAZİLET BURCU ÇAM}, title={Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma}, congress name={14. UlusalPazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2009}}