S. KAVUT, "Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği," Journal of Social Humanities Science Research , vol.4, no.12, pp.933-939, 2017
KAVUT, S. 2017. Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği. Journal of Social Humanities Science Research , vol.4, no.12 , 933-939.
KAVUT, S., (2017). Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği. Journal of Social Humanities Science Research , vol.4, no.12, 933-939.
KAVUT, SEVGİ. "Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği," Journal of Social Humanities Science Research , vol.4, no.12, 933-939, 2017
KAVUT, SEVGİ. "Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği." Journal of Social Humanities Science Research , vol.4, no.12, pp.933-939, 2017
KAVUT, S. (2017) . "Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği." Journal of Social Humanities Science Research , vol.4, no.12, pp.933-939.
@article{article, author={SEVGİ KAVUT}, title={Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği}, journal={Journal of Social Humanities Science Research}, year=2017, pages={933-939} }