Ş. HACIEFENDİOĞLU And D. FIRAT, "Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.17, no.33, pp.171-184, 2017
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. 2017. Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.17, no.33 , 171-184.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & FIRAT, D., (2017). Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.17, no.33, 171-184.
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And DUYGU FIRAT. "Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.17, no.33, 171-184, 2017
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And FIRAT, DUYGU. "Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.17, no.33, pp.171-184, 2017
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. (2017) . "Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.17, no.33, pp.171-184.
@article{article, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={DUYGU FIRAT}, title={Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)}, year=2017, pages={171-184} }