A. C. BADEM And D. FIRAT, "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması," Muhasebe ve Finansman Dergisi , vol.1, no.38, pp.210-219, 2008
BADEM, A. C. And FIRAT, D. 2008. Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması. Muhasebe ve Finansman Dergisi , vol.1, no.38 , 210-219.
BADEM, A. C., & FIRAT, D., (2008). Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması. Muhasebe ve Finansman Dergisi , vol.1, no.38, 210-219.
BADEM, AHMET, And DUYGU FIRAT. "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması," Muhasebe ve Finansman Dergisi , vol.1, no.38, 210-219, 2008
BADEM, AHMET C. And FIRAT, DUYGU. "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması." Muhasebe ve Finansman Dergisi , vol.1, no.38, pp.210-219, 2008
BADEM, A. C. And FIRAT, D. (2008) . "Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması." Muhasebe ve Finansman Dergisi , vol.1, no.38, pp.210-219.
@article{article, author={AHMET CEMKUT BADEM And author={DUYGU FIRAT}, title={Marka Değerleme Yöntemleri ve Marka Değerinin Mali Tablolara Yansıtılması}, journal={Muhasebe ve Finansman Dergisi}, year=2008, pages={210-219} }