D. FIRAT. Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler. Kocaeli: Umuttepe Yayınları2016, pp.223
FIRAT, D. 2016. Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler . Umuttepe Yayınları, Kocaeli.
FIRAT, D., (2016). Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler . Kocaeli: Umuttepe Yayınları.
FIRAT, DUYGU. Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler . Kocaeli: Umuttepe Yayınları, 2016
FIRAT, DUYGU. Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler . Umuttepe Yayınları, 2016.
FIRAT, D. (2016) Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler . 1st edn. Kocaeli: Umuttepe Yayınları.
@book{book, author={DUYGU FIRAT}, title={Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler}, publisher={Umuttepe Yayınları}, year={2016} }