F. KOÇ Et Al. , "Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı," Journal of Management, Marketing and Logistic , vol.3, pp.346-355, 2016
KOÇ, F. Et Al. 2016. Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı. Journal of Management, Marketing and Logistic , vol.3 , 346-355.
KOÇ, F., ÇETİN, O., & ALNIAÇIK, Ü., (2016). Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı. Journal of Management, Marketing and Logistic , vol.3, 346-355.
KOÇ, FATİH, OKTAY ÇETİN, And ÜMİT ALNIAÇIK. "Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı," Journal of Management, Marketing and Logistic , vol.3, 346-355, 2016
KOÇ, FATİH Et Al. "Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı." Journal of Management, Marketing and Logistic , vol.3, pp.346-355, 2016
KOÇ, F. ÇETİN, O. And ALNIAÇIK, Ü. (2016) . "Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı." Journal of Management, Marketing and Logistic , vol.3, pp.346-355.
@article{article, author={FATİH KOÇ Et Al. }, title={Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı}, journal={Journal of Management, Marketing and Logistic}, year=2016, pages={346-355} }