Z. CESUR And S. MEMİŞ, "Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.135-143, 2021
CESUR, Z. And MEMİŞ, S. 2021. Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7 , 135-143.
CESUR, Z., & MEMİŞ, S., (2021). Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, 135-143.
CESUR, ZAFER, And SALİH MEMİŞ. "Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, 135-143, 2021
CESUR, ZAFER And MEMİŞ, SALİH. "Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.135-143, 2021
CESUR, Z. And MEMİŞ, S. (2021) . "Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.7, pp.135-143.
@article{article, author={ZAFER CESUR And author={SALİH MEMİŞ}, title={Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences}, year=2021, pages={135-143} }