A. ÖZEL And N. YILMAZ SERT, "Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma," Global Media Journal , vol.5, pp.303-321, 2014
ÖZEL, A. And YILMAZ SERT, N. 2014. Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma. Global Media Journal , vol.5 , 303-321.
ÖZEL, A., & YILMAZ SERT, N., (2014). Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma. Global Media Journal , vol.5, 303-321.
ÖZEL, AYBİKE, And NURAY YILMAZ SERT. "Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma," Global Media Journal , vol.5, 303-321, 2014
ÖZEL, AYBİKE And YILMAZ SERT, NURAY Y. . "Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma." Global Media Journal , vol.5, pp.303-321, 2014
ÖZEL, A. And YILMAZ SERT, N. (2014) . "Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma." Global Media Journal , vol.5, pp.303-321.
@article{article, author={AYBİKE PELEK And author={NURAY YILMAZ SERT}, title={Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Bloglar Türkiye nin En Büyük 500 Şirketi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Global Media Journal}, year=2014, pages={303-321} }