N. İRA Et Al. , "Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.30, pp.270-287, 2019
İRA, N. Et Al. 2019. Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.30 , 270-287.
İRA, N., ÖZENÇ İRA, G., & GEÇER, A., (2019). Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.30, 270-287.
İRA, NEJAT, GÖZDE ÖZENÇ İRA, And AYNUR GEÇER. "Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.30, 270-287, 2019
İRA, NEJAT Et Al. "Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.30, pp.270-287, 2019
İRA, N. ÖZENÇ İRA, G. And GEÇER, A. (2019) . "Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.30, pp.270-287.
@article{article, author={NEJAT İRA Et Al. }, title={Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={270-287} }