Ş. HACIEFENDİOĞLU And D. FIRAT, "Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.87-96, 2014
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. 2014. Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 87-96.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & FIRAT, D., (2014). Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki Etkisi. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 87-96.
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And DUYGU FIRAT. "Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki Etkisi," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 87-96, 2014
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And FIRAT, DUYGU. "Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.87-96, 2014
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And FIRAT, D. (2014) . "Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki Etkisi." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , pp.87-96.
@article{article, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={DUYGU FIRAT}, title={Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki Etkisi}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={87-96} }