C. G. Uçkun And E. Pelit, "Hizmet İşletmelerinde İşgören Motivasyonunun Önemi ve Verimliliğe Etkisi," STANDART DERGİSİ , vol.1, 2003
Uçkun, C. G. And Pelit, E. 2003. Hizmet İşletmelerinde İşgören Motivasyonunun Önemi ve Verimliliğe Etkisi. STANDART DERGİSİ , vol.1 .
Uçkun, C. G., & Pelit, E., (2003). Hizmet İşletmelerinde İşgören Motivasyonunun Önemi ve Verimliliğe Etkisi. STANDART DERGİSİ , vol.1.
Uçkun, CEYLAN, And Elbeyi Pelit. "Hizmet İşletmelerinde İşgören Motivasyonunun Önemi ve Verimliliğe Etkisi," STANDART DERGİSİ , vol.1, 2003
Uçkun, CEYLAN G. And Pelit, Elbeyi. "Hizmet İşletmelerinde İşgören Motivasyonunun Önemi ve Verimliliğe Etkisi." STANDART DERGİSİ , vol.1, 2003
Uçkun, C. G. And Pelit, E. (2003) . "Hizmet İşletmelerinde İşgören Motivasyonunun Önemi ve Verimliliğe Etkisi." STANDART DERGİSİ , vol.1.
@article{article, author={CEYLAN GAZİ UÇKUN And author={Elbeyi Pelit}, title={Hizmet İşletmelerinde İşgören Motivasyonunun Önemi ve Verimliliğe Etkisi}, journal={STANDART DERGİSİ}, year=2003}