Y. ARSLAN And O. YAVUZYILMAZ, "İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.4, pp.571-588, 2017
ARSLAN, Y. And YAVUZYILMAZ, O. 2017. İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.4 , 571-588.
ARSLAN, Y., & YAVUZYILMAZ, O., (2017). İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.4, 571-588.
ARSLAN, YUSUF, And OĞUZ YAVUZYILMAZ. "İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.4, 571-588, 2017
ARSLAN, YUSUF And YAVUZYILMAZ, OĞUZ. "İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.4, pp.571-588, 2017
ARSLAN, Y. And YAVUZYILMAZ, O. (2017) . "İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.4, pp.571-588.
@article{article, author={YUSUF ARSLAN And author={OĞUZ YAVUZYILMAZ}, title={İndirim Marketleri ve Süpermarketlerin Marka Denkliği Algılarının Kıyaslanmasına Yönelik Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={571-588} }