S. OF And İ. KILIÇASLAN, "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ," Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.2, no.5, pp.73-83, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. 2019. KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ. Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.2, no.5 , 73-83.
OF, S., & KILIÇASLAN, İ., (2019). KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ. Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.2, no.5, 73-83.
OF, SEMRA, And İSMAİL KILIÇASLAN. "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ," Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.2, no.5, 73-83, 2019
OF, SEMRA And KILIÇASLAN, İSMAİL. "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ." Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.2, no.5, pp.73-83, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. (2019) . "KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ." Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.2, no.5, pp.73-83.
@article{article, author={SEMRA OF And author={İSMAİL KILIÇASLAN}, title={KÜRESEL MARKALAR - KÜRESEL KÜLTÜR : COCA-COLA ÖRNEĞİ}, journal={Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={73-83} }