S. MEMİŞ And Z. CESUR, "Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.6, pp.69-77, 2020
MEMİŞ, S. And CESUR, Z. 2020. Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.6 , 69-77.
MEMİŞ, S., & CESUR, Z., (2020). Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma. Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.6, 69-77.
MEMİŞ, SALİH, And ZAFER CESUR. "Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma," Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.6, 69-77, 2020
MEMİŞ, SALİH And CESUR, ZAFER. "Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.6, pp.69-77, 2020
MEMİŞ, S. And CESUR, Z. (2020) . "Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma." Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , vol.6, pp.69-77.
@article{article, author={SALİH MEMİŞ And author={ZAFER CESUR}, title={Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma}, journal={Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences}, year=2020, pages={69-77} }