S. T. KUMLU Et Al. , "Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi," Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi , vol.2, no.1, pp.23-38, 2022
KUMLU, S. T. Et Al. 2022. Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi. Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi , vol.2, no.1 , 23-38.
KUMLU, S. T., ÖZKUL, E., & UCA, S., (2022). Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi. Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi , vol.2, no.1, 23-38.
KUMLU, SARP, EMRAH ÖZKUL, And SELDA UCA. "Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi," Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi , vol.2, no.1, 23-38, 2022
KUMLU, SARP T. Et Al. "Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi." Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi , vol.2, no.1, pp.23-38, 2022
KUMLU, S. T. ÖZKUL, E. And UCA, S. (2022) . "Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi." Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi , vol.2, no.1, pp.23-38.
@article{article, author={SARP TAHSİN KUMLU Et Al. }, title={Restoranlarda Kullanılan Artırılmış Gerçeklik (AR) Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Kalite ve Yönetim Strateji Dergisi}, year=2022, pages={23-38} }