D. Fırat. Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım2017, pp.178
Fırat, D. 2017. Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler . Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul.
Fırat, D., (2017). Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Fırat, DUYGU. Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2017
Fırat, DUYGU. Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler . Beta Basım Yayım Dağıtım, 2017.
Fırat, D. (2017) Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler . 1st edn. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@book{book, author={DUYGU FIRAT}, title={Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagramdan Satın Almanın Değerlendirilmesine Etki Eden Faktörler}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, year={2017} }