D. KEBA EKİNCİ, "Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme," İBAD Sosyal Bilimler Dergisi , pp.659-676, 2019
KEBA EKİNCİ, D. 2019. Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme. İBAD Sosyal Bilimler Dergisi , 659-676.
KEBA EKİNCİ, D., (2019). Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme. İBAD Sosyal Bilimler Dergisi , 659-676.
KEBA EKİNCİ, DENİZ. "Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme," İBAD Sosyal Bilimler Dergisi , 659-676, 2019
KEBA EKİNCİ, DENİZ K. . "Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme." İBAD Sosyal Bilimler Dergisi , pp.659-676, 2019
KEBA EKİNCİ, D. (2019) . "Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme." İBAD Sosyal Bilimler Dergisi , pp.659-676.
@article{article, author={DENİZ KEBA EKİNCİ}, title={Tüketim Kültürü ve İkna Bağlaminda Reklamda Retorik Figürlerin Kullanimi Üzerine Bir İnceleme}, journal={İBAD Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={659-676} }