F. KOÇ Et Al. , "KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ," INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , vol.1, Antalya, Turkey, pp.2408-2413, 2016
KOÇ, F. Et Al. 2016. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , (Antalya, Turkey), 2408-2413.
KOÇ, F., ÇETİN, O., & ALNIAÇIK, Ü., (2016). KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ . INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS (pp.2408-2413). Antalya, Turkey
KOÇ, FATİH, OKTAY ÇETİN, And ÜMİT ALNIAÇIK. "KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ," INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 2016
KOÇ, FATİH Et Al. "KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ." INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.2408-2413, 2016
KOÇ, F. ÇETİN, O. And ALNIAÇIK, Ü. (2016) . "KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ." INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.2408-2413.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH KOÇ Et Al. }, title={KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ}, congress name={INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={2408-2413} }