C. İ. SARIOĞLU, "THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.2, pp.348-370, 2023
SARIOĞLU, C. İ. 2023. THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.2 , 348-370.
SARIOĞLU, C. İ., (2023). THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.2, 348-370.
SARIOĞLU, CÜNEYD. "THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.2, 348-370, 2023
SARIOĞLU, CÜNEYD İ. . "THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.2, pp.348-370, 2023
SARIOĞLU, C. İ. (2023) . "THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.19, no.2, pp.348-370.
@article{article, author={CÜNEYD İKBAL SARIOĞLU}, title={THE EFFECT OF CUSTOMER PERCEPTIONS CONCERNING ONLINE SHOPPING, VIRAL MARKETING AND CUSTOMER LOYALTY ON PURCHASING BEHAVIOUR}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2023, pages={348-370} }