Ş. HACIEFENDİOĞLU And Ü. KOÇ, "Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.18, pp.146-167, 2009
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And KOÇ, Ü. 2009. Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.18 , 146-167.
HACIEFENDİOĞLU, Ş., & KOÇ, Ü., (2009). Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.18, 146-167.
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL, And ÜMİT KOÇ. "Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.18, 146-167, 2009
HACIEFENDİOĞLU, ŞENOL And KOÇ, ÜMİT. "Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.18, pp.146-167, 2009
HACIEFENDİOĞLU, Ş. And KOÇ, Ü. (2009) . "Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , vol.0, no.18, pp.146-167.
@article{article, author={ŞENOL HACIEFENDİOĞLU And author={ÜMİT KOÇ}, title={Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)}, year=2009, pages={146-167} }