İ. AYVAZ And Ü. ALNIAÇIK, "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.18, pp.1-19, 2018
AYVAZ, İ. And ALNIAÇIK, Ü. 2018. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.18 , 1-19.
AYVAZ, İ., & ALNIAÇIK, Ü., (2018). PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.18, 1-19.
AYVAZ, İBRAHİM, And ÜMİT ALNIAÇIK. "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.18, 1-19, 2018
AYVAZ, İBRAHİM And ALNIAÇIK, ÜMİT. "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.18, pp.1-19, 2018
AYVAZ, İ. And ALNIAÇIK, Ü. (2018) . "PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi , vol.18, pp.1-19.
@article{article, author={İBRAHİM AYVAZ And author={ÜMİT ALNIAÇIK}, title={PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE KULLANILAN KITLIK TAKTİKLERİNİN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, journal={Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={1-19} }