Ü. ALNIAÇIK, "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma," 16. Ulusal Pazarlama Kongresi , İstanbul, Turkey, 2011
ALNIAÇIK, Ü. 2011. Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma. 16. Ulusal Pazarlama Kongresi , (İstanbul, Turkey).
ALNIAÇIK, Ü., (2011). Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma . 16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Turkey
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma," 16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Turkey, 2011
ALNIAÇIK, ÜMİT. "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma." 16. Ulusal Pazarlama Kongresi , İstanbul, Turkey, 2011
ALNIAÇIK, Ü. (2011) . "Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma." 16. Ulusal Pazarlama Kongresi , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÜMİT ALNIAÇIK}, title={Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma}, congress name={16. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2011}}