Z. Cesur Et Al. , "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi , vol.8, no.32, pp.274-284, 2016
Cesur, Z. Et Al. 2016. SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi , vol.8, no.32 , 274-284.
Cesur, Z., Memiş, S., Gökkaya, Ö., & Demir, B., (2016). SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi , vol.8, no.32, 274-284.
Cesur, Zafer Et Al. "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi , vol.8, no.32, 274-284, 2016
Cesur, Zafer Et Al. "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi , vol.8, no.32, pp.274-284, 2016
Cesur, Z. Et Al. (2016) . "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi , vol.8, no.32, pp.274-284.
@article{article, author={Zafer Cesur Et Al. }, title={SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi}, year=2016, pages={274-284} }