S. OF And İ. KILIÇASLAN, "POSTMODERNİZMİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI NASIL OLMALIDIR," İMASCOM- ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kocaeli, Turkey, pp.47, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. 2019. POSTMODERNİZMİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI NASIL OLMALIDIR. İMASCOM- ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Kocaeli, Turkey), 47.
OF, S., & KILIÇASLAN, İ., (2019). POSTMODERNİZMİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI NASIL OLMALIDIR . İMASCOM- ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (pp.47). Kocaeli, Turkey
OF, SEMRA, And İSMAİL KILIÇASLAN. "POSTMODERNİZMİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI NASIL OLMALIDIR," İMASCOM- ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kocaeli, Turkey, 2019
OF, SEMRA And KILIÇASLAN, İSMAİL. "POSTMODERNİZMİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI NASIL OLMALIDIR." İMASCOM- ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kocaeli, Turkey, pp.47, 2019
OF, S. And KILIÇASLAN, İ. (2019) . "POSTMODERNİZMİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI NASIL OLMALIDIR." İMASCOM- ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Kocaeli, Turkey, p.47.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEMRA OF And author={İSMAİL KILIÇASLAN}, title={POSTMODERNİZMİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI NASIL OLMALIDIR}, congress name={İMASCOM- ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2019}, pages={47} }