N. D. G. CILIZOĞLU, "Kitle İletişim Araçlarında Yer Alan Kurgusal Sosyal Mesajlar Televizyon Dizilerinde Kitleselleştirilen Değerlere Yönelik Bir Analiz," Selçuk İletişim , vol.6, pp.90-100, 2011
CILIZOĞLU, N. D. G. 2011. Kitle İletişim Araçlarında Yer Alan Kurgusal Sosyal Mesajlar Televizyon Dizilerinde Kitleselleştirilen Değerlere Yönelik Bir Analiz. Selçuk İletişim , vol.6 , 90-100.
CILIZOĞLU, N. D. G., (2011). Kitle İletişim Araçlarında Yer Alan Kurgusal Sosyal Mesajlar Televizyon Dizilerinde Kitleselleştirilen Değerlere Yönelik Bir Analiz. Selçuk İletişim , vol.6, 90-100.
CILIZOĞLU, NEBİYE. "Kitle İletişim Araçlarında Yer Alan Kurgusal Sosyal Mesajlar Televizyon Dizilerinde Kitleselleştirilen Değerlere Yönelik Bir Analiz," Selçuk İletişim , vol.6, 90-100, 2011
CILIZOĞLU, NEBİYE D. . "Kitle İletişim Araçlarında Yer Alan Kurgusal Sosyal Mesajlar Televizyon Dizilerinde Kitleselleştirilen Değerlere Yönelik Bir Analiz." Selçuk İletişim , vol.6, pp.90-100, 2011
CILIZOĞLU, N. D. G. (2011) . "Kitle İletişim Araçlarında Yer Alan Kurgusal Sosyal Mesajlar Televizyon Dizilerinde Kitleselleştirilen Değerlere Yönelik Bir Analiz." Selçuk İletişim , vol.6, pp.90-100.
@article{article, author={NEBİYE DURİYE GAMZE CILIZOĞLU}, title={Kitle İletişim Araçlarında Yer Alan Kurgusal Sosyal Mesajlar Televizyon Dizilerinde Kitleselleştirilen Değerlere Yönelik Bir Analiz}, journal={Selçuk İletişim}, year=2011, pages={90-100} }