S. LEVENT And E. ÖZKUL, "Otel Atmosferinin Turistik Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.18, no.1, pp.105-119, 2021
LEVENT, S. And ÖZKUL, E. 2021. Otel Atmosferinin Turistik Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.18, no.1 , 105-119.
LEVENT, S., & ÖZKUL, E., (2021). Otel Atmosferinin Turistik Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.18, no.1, 105-119.
LEVENT, SELEN, And EMRAH ÖZKUL. "Otel Atmosferinin Turistik Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi," Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.18, no.1, 105-119, 2021
LEVENT, SELEN And ÖZKUL, EMRAH. "Otel Atmosferinin Turistik Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.18, no.1, pp.105-119, 2021
LEVENT, S. And ÖZKUL, E. (2021) . "Otel Atmosferinin Turistik Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi." Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi , vol.18, no.1, pp.105-119.
@article{article, author={SELEN LEVENT And author={EMRAH ÖZKUL}, title={Otel Atmosferinin Turistik Tüketicilerin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi}, year=2021, pages={105-119} }