M. Aksakal Et Al. , "Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.49-60, 2015
Aksakal, M. Et Al. 2015. Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37 , 49-60.
Aksakal, M., KARATAŞ, A., & LAÇİN ŞİMŞEK, C., (2015). Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, 49-60.
Aksakal, Meliha, AYLA KARATAŞ TÜRK, And CANAN LAÇİN ŞİMŞEK. "Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, 49-60, 2015
Aksakal, Meliha Et Al. "Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.49-60, 2015
Aksakal, M. KARATAŞ, A. And LAÇİN ŞİMŞEK, C. (2015) . "Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.37, pp.49-60.
@article{article, author={Meliha Aksakal Et Al. }, title={Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi}, journal={Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={49-60} }